~

12 مايو 2012

نفسي ارتاح يا دنيا

اااااااه نفسي ارتاح بس ازاي ارتاح

وانا دايما في الم وجراح قولت لنفسي

يمكن لما اصمت وخاصم دنيتي

ارتاح ولا يمكن لما اكتب اهاتي ارتاح

تعبت معاكي يا دنيا كتير كل لما

اقول خلاص هرتاح واعيش حياتي

اتاريكي مخبيالي هموم ومشاكل فوق احتمالي

نفسي تحسي بيا يا دنيا شوفينى بعيون

الحنيه بلاش قسوتك الزايده عليا

فكري فيا يا دنيا تفتكري استاهل الي بتعمليه فيا؟!!

ليه يا دنيا كل الي باخده منك قسوه

وظلم وغدر ودموع مش عايزه تخلص

حتى لما اديتيني حب اول ما ما مسكت

خيوطه لقيتها مليانه حواجزو ظروف

ولسه بنزف قدام عنيكي وانت لسه

بتدوسي عليا يا دنيا وكانك بتاخدي بطارك مني

نفسي اعرف عملت معاكي ايه خلاكي قاسيه عليا اوي كده؟!!

شوفيني كويس يا دنيا هتلاقيني

خلاص مبقاش فيا مكان لاي جرح تاني

مش قادره استحمل طعناتك المستمره ليا

ببعتلك يا دنيا رسالتي بدم جراحي :

ارحميني ياد دنيا حرام عليكي نفسي ارتاح يا دنيا......!!

ليست هناك تعليقات: